مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 12:152023-01-18اقتصادي

افتتاح پروژه های کنترل آلاینده های گازی در خرمدره 


رییس اداره حفاظت محیط زیست خرمدره از افتتاح پروژه های کنترل آلاینده های گازی با اعتبار 6 میلیارد تومان در خرمدره خبر داد.

  - توکل سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: 24 لغایت 30 دی ماه به هفته هوای پاک اختصاص دارد که امسال شعار تحقق هوای پاک، حقوق عامه، اراده ملی برای آن در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: 3 پروژه بزرگ زیست محیطی با اعتبار 6 میلیارد تومان در حوزه کنترل آلاینده های گازی در روز ملی هوای پاک 29 دی ماه در خرم دره به بهره برداری می رسد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست خرمدره یادآور شد: این کنترل گرها در واقع داست کالکتور پیشرفته هستند که با سیستم های دیسکی و کپسولی کار می کنند و قادرند ذرات میکرونی و غبارها را امحا و کنترل کنند.

وی همچنین بیان کرد: خانه های محیط زیست در هفته هوای پاک به طور همزمان در سراسر کشور مورد بهره برداری قرار می گیرند که سهم استان زنجان 40 خانه محیط زیست بوده و در شهرستان خرمدره نیز 8 خانه آغاز به کار می کند.

سلیمانی در خصوص خانه های محیط زیست گفت: پویش مردمی و حفظ و ارتقای فرهنگ زیست محیطی و ورود هرچه بیشتر مردم در حفظ همه جانبه محیط زیست از اهداف طرح فوق است.

وی ادامه داد: خانه محیط زیست شهرداری، هلال احمر، دهیاری سوکهریز، کشت و صنعت دشت خرم دره بنیاد، سیلیس آرا، مینو، غزال و نهاد کتابخانه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های کنترل آلاینده های گازی در خرمدره 

افتتاح پروژه های کنترل آلاینده های گازی در خرمدره